Типи і групи автокрісел
Автомобіль є засобом пересування, насамперед, для всього сімейства. На жаль, ні на одному сучасному автомобілі немає штатних засобів для розміщення дітей безпечно. Пристрої ці доводиться купляти вже додатково. Дитяча безпека - це питання, яке стоїть досить гостро. І видно тому крім виробників дитячих товарів, автокрісла почали випускати самі виробники автомобілів.

Типи і групи автокрісел


У всьому світі дитячі автомобільні крісла поділяються на групи - вік і вагу дитини. Дана класифікація підтримується і українським стандартом. Ділення на ці групи дає можливість підбирати модель, відповідну вазі дитини.

У класифікації Європи є основні п'ять груп автокрісел для дітей:
  • 0 група - від нуля до десяти кілограм (з народження і до дев'яти місяців);
  • 0 + група - від нуля до тринадцяти кілограм (з народження і до п'ятнадцяти місяців);
  • 1 група - від дев'яти і до вісімнадцяти кілограм (з року і до чотирьох років);
  • 2 група - від п'ятнадцяти і до двадцяти п'яти кілограм (від трьох з половиною і до семи років);
  • 3 група - від двадцяти двох і до тридцяти шести кілограм (від шести до дванадцяти років, або до півтора метрів росту).

Автокрісло 0 групи - автолюлька, призначена для дітей-немовлят і для малюків з маленькою вагою. Нагадує вона кошик від коляски для прогулянок, вона оснащена безпечними ременями, розташованими всередині. Автолюльку встановлюють на задньому сидінні і перпендикулярно руху, фіксується вона штатним ременем безпеки автомобіля.

Автокрісло 0 + групи - це переноска, призначена для дітей з народження і десь до року. Його сидіння обладнане чашоподібним корпусом, внутрішніми ременями (п'ятиточкові) і зручною ручкою, щоб переносити малюка. Його встановлюють обличчям навпроти руху машини. Це положення можна пояснити необхідністю розвантаження тендітної шийки і хребта дитини. При різкому гальмуванні провокується дуже небезпечний нахил голови, а тут він виключається, якщо правильно встановити автокрісло лицем навпроти руху.

Автокрісло 1 групи призначено саме для тих малюків, які навчилися впевнено сидіти, тобто приблизно від одного року. Встановлюють його передом до напряму руху. У сидінні є внутрішні ремені або столик для утримання і зручний для сну нахил. У цьому сидінні малюк може перебувати до досягнення ваги 15-і і навіть 18-і кілограм.

Автокрісла 2 групи розраховані для малюків від трьох і до семи років. Сидіння що належать до цієї групи зустрічаються досить рідко. Як правило, виробники цих крісел суміщають моделі в групі два-три.

Автокрісла 2-3 групи призначені для малюків від трьох і до дванадцяти років. Вони не мають внутрішніх ременів, і тому дитину кріплять за допомогою штатних ременів безпеки - їх пропускають крізь спеціальні напрямні. Іноді автокрісла такої групи оснащені невеликим кутом нахилу, призначеним для часу відпочинку.

Автокрісла 3 групи - бустери. Дані сидіння не мають спинки. Бустери ці з твердою конструкцією, підлокітниками і спеціальними напрямними для ременів безпеки. Відносно безпеки, бустери, можна сказати, небажані, адже в них немає бічного захисту. Їх можна використовувати, якщо маля досить високий - до 135 сантиметрів. Однак у такому випадку, повноцінне автокрісло 2-3 групи є набагато більш прийнятним варіантом. Бустери часто мають напис, в якому йдеться про застосування їх з чотирьох років, а це вважається неприпустимим.

Крім цих груп, є автокрісла (трансформери) комбіновані. Якість їх є спірною, але виробники вважають, що вони кращі за якістю, ніж крісла комбіновані, правильними.

0-0 група - це крісло-переноска 0 з плюсом, що володіє можливістю розкладу до положення горизонталі. Коли автокрісло розкладене, то дитина пристібається ременем поверх животика так само, як в колисці, коли автокрісло зібране. Тут дитину пристібають внутрішнім ременем. Все це дуже зручно, якщо малюк заснув в дорозі - він може спокійно залишатися спати з розкладеною спинкою. Але треба пам'ятати, що якщо станеться аварія, таке положення дуже небезпечне як для життя, так і для здоров'я малюка.

0 + 1 група виглядає так само, як продукція 1 групи, лише відрізняється можливістю установки - і обличчям, і спиною до напрямку руху. ЇЇ можна використовувати вже в більш ранньому віці, ніж автокрісло 1 групи.

1-2-3 групи рекламують виробники, як дуже підходящі для малюків від одного року і приблизно до дванадцяти років. Практика, проте, з однорічними дітьми показала, що крісло незручне, так як спинка у цих крісел не може відхилятися при відпочинку. До трьох-чотирьох років малюка пристібають внутрішніми ремінцями. А коли він виростає, його пристібають штатним ременем. А якщо крісло стало тісним, спинку знімають і виходить таким чином бустер який використовують доти, поки зростання дитини не досягне півтора метри. Є такі крісла 1-2-3, які не мають всередині ременів.
Автомобілізм
Volkswagen припиняє випуск відомого хетчбека

Як повідомляє компанія Volkswagen до кінця серпня 2017 року вони планують припинити виробництво ефектного хетчбека Volkswagen Scirocco. Цей іміджевий автомобіль рік за роком втрачав популярність, і, врешті-решт, був визнаний німцями безперспективним.
Scirocco третього покоління був відроджений у 2008 році, а в 2014 пройшов через
Як обрати диски для автомобіля

Найважливішим елементом автомобіля є колесо. Походження колеса тягнеться з 5 тисячоліття до н.е. Раніше воно виглядало досить просто, без всяких зайвих елементів. На сьогоднішній день виробництво коліс не стоїть на місці і постійно вдосконалюється, виробники вигадують різний дизайн, покращуючи якість
Mercedes готує сюрприз для своїх шанувальників (відео)

Компанія Mercedes опублікувала коротке відео на своїй сторінці в Instagram з головним дизайнером Gorden Wagener, оголосивши про майбутній сюрприз. На столі знаходяться кілька ескізів, і в той час як автовиробник фокусується в основному на дизайні фантастичних коліс, вже є можливість помітити...
Daimler інвестує кошти в літаюче таксі

Транснаціональний автомобілебудівний концерн Daimler, штаб-квартира якого знаходиться в Німеччині інвестував 25 млн євро (30 млн долларів) в літаючий транспорт Volocopter. Повідомляється, що всі інвестиційні гроші Daimler будуть спрямовані на розробку роботизованого таксі, а також на розвиток технологій для легкових...
Допустима швидкість в населених пунктах можливо буде знижена

Міністерство інфраструктури України погодило без змін проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 12.4 Правил дорожнього руху» в частині зниження максимальної швидкості руху транспортних засобів в населених пунктах з 60 до...
Партнери
Популярне