Напевно, кожного автомобіліста часом відвідують думки придбати таке авто, як було у батька / дядька / діда і зробити з нього "цукерочку". Так би мовити, створити своїми руками (або грошима - не важливо) сімейну реліквію на колесах, якою б пишався син чи онук.
Москвич 408 1967 року випуску на прізвисько «Стильний гангстер», який був повністю відреставрований його нинішнім власником - Євгеном з Тюмені. Автомобіль був куплений в минулому році і на той момент був далекий від свого нинішнього стану. Мало того, що він толком не їздив, так ще й вимагав великої кількості кузовних робіт і, звичайно ж, робіт по салону. Провівши всі необхідні кузовні роботи, радянський седан перефарбували з зеленого в більш стильний чорний колір і підібрали до нього велику кількість оригінальних зовнішніх деталей. На зовнішній стороні автомобіля з'явилися інші бампера, рідні диски з відмінними ковпаками, фальшдисками і вайтбендами, нова оптика, різні хромовані аксесуари і оригінальні дверні ручки у відмінному стані. Салон автомобіля з похмурого зеленого став яскравим червоно-білим, а щоб скрипучі двері не псували враження, всі механізми дверей були замінені. Закінчивши роботу з перетяжки сидінь і обшивки дверей, Євген взявся за декорування візитної картки свого автомобіля - іменного рульового керма, в якому з'явилася хромована вставка з вигравіруваним на ній написом «gangster». На підлогу постелили оригінальні килимки, а для обдування заднього скла поставили вентилятор. Єдине з чим довелося возитися найменше - з 1,4-літровим 50-сильним двигуном, що зажадав в основному тільки відновлення системи охолодження і деяких інших незначних робіт. Подальші роботи повернули рукоятку коробки передач на її законне місце - рульову колонку і усунули труднощі з перемиканням передач. Далеко не в кращому стані перебували підвіска і гальмівна система, тому їх теж довелося доводити до пуття. Кінцевий результат - на фото.








Інший приклад - Resto ВАЗ 2106, створений Артемом, студентом з Одеси. Автомобіль ВАЗ 2106 дістався йому в спадок від батька, який в свою чергу отримав її від свого батька, а той придбав автомобіль новим в далекому 1979 році. Змінивши трьох власників, багато хороших і не дуже змін зазнала «шістка». Нинішній власник, вражений фотографією ретро жигулів, побаченою в інтернеті, вирішив повернути «улюблениці сім'ї» первозданний вигляд. Розуміючи, що пошук оригінальний деталей справа вкрай складна і дорога, а також не володіючи завидними фінансовими можливостями, господар вирішив, що головне - відповідність обраному стилю, і почав поступове перетворення свого авто, яке затягнулося більше ніж на рік. Приводом для початку гігантської роботи став банальний капітальний ремонт двигуна і фарбування підкапотного простору, яке вилилося в повноцінне перефарбовування всього кузова автомобіля в гірчичний колір. Потім власник захотів додати автомобілю більше присадкуватий вид, для чого підвіска піддалася бюджетній модифікації: були урізані на 3 витка передні пружини, і на 5 задні а також власноруч вкорочені задні та передні амортизатори з короткими штоками. Треба зауважити, що саме занижений силует надає даному автомобілю особливу привабливість і виділяє його з ряду подібних.
Як колеса були використані оригінальні 13-ти дюймові штамповані диски 79 року випуску, які зазнали глибокої реставрації, після чого були перефарбовані в колір кузова і взуті в покришки Continental розмірністю 155/65 з вайтволами фірми АТЛАС. Для підтримки загального стилю також були встановлені «рідні» хромовані ковпаки. Поступово автомобіль ставав таким, яким його задумував власник, набуваючи все нові елементи ретро стилю. З'явилася класична оригінальна радіоантена на лівому передньому крилі, хромовані бічні дзеркала заднього виду, хромовані щітки склоочисників, хромована решітка радіатора, хромовані передній і задній бампери і хромовані молдинги. Господар особливу увагу приділяв «дрібницям» тому лише йому відомо, скільки годин було витрачено не відновлення всіх хромованих деталей і натирання їх спеціальною пастою.