GPS: » » » PG Elektrus: карбоновий «електрородстер» за 300 тисяч доларів (Світлини)
PG Elektrus: карбоновий «електрородстер» за 300 тисяч доларів (Світлини)
Американська компанія Tesla подала своїм електричним спорткаром Roadster яскравий приклад - електромобіль може їхати швидко і цікаво, а також стильно виглядати. Інженери з німецької компанії PG разом з автомобільним дизайнером Міхаелем Фроліхом вирішили розвинути ідею електричного родстера і побудували на базі Lotus Elise спорткар PG Elektrus.

PG Elektrus: карбоновий «електрородстер» за 300 тисяч доларів (Світлини)

Перша з відмінних особливостей цього проекту - кузов, який практично цілком складається з вуглецевого волокна. Однією з проблем електромобілів завжди була зайва маса, і карбонова «шкаралупа» покликана позбавити машину від зайвої ваги. Тим сумніше, що ніяких конкретних цифр у зв'язку з цим німці не повідомили. Зате похвалилися, що їх родстер розганяється до 100 км/год менш ніж за 3 секунди і набирає майже 300 км/год максимальної швидкості.

PG Elektrus: карбоновий «електрородстер» за 300 тисяч доларів (Світлини)

Для цього на задній осі встановлений 272-сильний електродвигун, що живиться літій-іонними батареями. Досягти 350-кілометрового автономного пробігу допомагає друга особливість Електруса - сонячні батареї, розташовані на верхній площині кузова за кокпітом. Вони збирають енергію зірки і прямо на ходу здійснюють підзарядку електрокара.

PG Elektrus: карбоновий «електрородстер» за 300 тисяч доларів (Світлини)

Щоб позначити свою присутність на дорозі, водій може вибирати між різними звуками двигуна, які видає спеціальна звукова система. Це може бути як утробний рев багатолітрового V8, так і високооборотне «формульне» дзижчання. Виробник має намір зібрати і реалізувати 667 примірників PG Elektrus зі стартовою ціною понад 300 тисяч доларів. За доплату покупець має право замовити практично все що завгодно: модульна структура кузова з легкістю це дозволяє.

PG Elektrus: карбоновий «електрородстер» за 300 тисяч доларів (Світлини)
Електромобілізм
Fisker, Inc працює над створенням преміум-електрокара

Хенрік Фіскер відомий світовий дизайнер автомобілів працює над створенням нового електричного авто в компанії Fisker, Inc, що буде представлений в другій половині 2017 року. Визнання йому принесли такі відомі автівки, як Aston Martin V8 Vantage та Aston Martin DB9...
Одномісний триколісний електромобіль Solo від канадської компанії Electra Meccanica

Компанія Electra Meccanica, що знаходиться в Канаді, розробила незвичайний компактний електромобіль Solo. Ззвичайно ж він не замінить звичне для всіх нас авто, але його економічність дійно вражає. Автомобіль має зовсім незвичний дизайн, спереду 2 колеса, а ззаду одне. Розрахований він на одну особу та нагадує міні-електрокар з...
Lamborghini працює над електричним гіперкаром

Нещодавно стало відомо, що компанія Lamborghini працює над створенням електрокара, який вже охрестили Vitola. Згідно звіту, Vitola буде використовувати архітектуру J1, а також інтегровану швидкість зарядки системи.
Есперимент: Ford Fiesta задньопривідний електрокар

Компанія Schaeffler вирішила зробити експеримент з автомобілем Ford Fiesta - зробити його задньопривідним електрокаром. Звичайно, річ не йде про офіційний проект компанії Ford, але як заявили представники Schaeffler, при розробці електромобіля велася активна співпраця з інженерами...
Jaguar презентує свій перший електрокар "E-Pace"

В кінці 2016 року Jaguar представить свій перший електромобіль. По неофіційним даним він отримає назву E-Pace. Позашляховик буде мати платформу Jaguar Land Rover EV та два електродвигуна на кожну вісь окремо. За попередніми даними їх сумарна потужність становитиме...
Партнери
Популярне